Tuesday, May 05, 2015

#PRKRompin : 3 MUKA TUNGGAK KEJAYAAN BN DI ROMPIN


Tahniah kepada semua yang berusaha ... terutama yang setia dengan UMNO/BN!

Sebenarnya pilihanraya kecil Rompin kali ini bukan dalam suasana BN yang selesa dan landskap politik yang tenang. Rentetan dari PRU 12, BN sentiasa berhadapan dengan perang persepsi politik.

Namun dalam menghadapi setiap pilihanraya terutama di Rompin, kekuatan kepimpinan adalah tunggak kepada setiap kemenangan di mana tanpa mereka, jentera parti pasti tidak akan terurus dan yang penting semangat jentera tidak akan mampu dibangkitkan.

Inilah kekuatan yang ada pada ketiga-tiga mereka ini; Datuk Sri Hishamuddin, Datuk Seri Adnan (Menteri Besar Pahang) dan calonnya sendiri Datuk Hasan Arifin.

Gabungan pengalaman Datuk Hisham membentuk jentera gerakan parti dari semua parti komponen BN termasuk UMNO, MCA dan MIC didokong oleh Menteri Besar Pahang pula, dan ditambah dengan calon BN yang telah diterima lama masyarakat Rompin, maka itulah tunggak kemenangan BN di Rompin dalam pilihanraya kecil ini.

Melihat saja di media sosial, arahan dan pantaun rapi oleh Datuk Hisham yang sentiasa mengingatikan sayap Pemuda dan Puteri agar memastikan pengundi mendapat kemudahan dan keselesaan untuk keluar mengundi sehingga pilihanraya di Rompin tidak terdapat kejadian-kejadian kemalangan atau pergaduhan pun. 

Syabas dan tahniah sekali lagi kepada semua jentera pilihanraya BN dan tahniah kepada Datuk Hasan Arifin yang dengan rasminya telah dilantik sebagai Ahli Parlimen Rompin.

No comments: