Monday, March 17, 2014

CALLING... CALLING... MEI FUN?


Saya tidak pernah menukar nombor telefonnya sejak 1992... Saya tidak akan tukar!
Ini janji saya, mereka yang nak cari saya dapat hubungi saya.

Ramai yang sering mengeluh bila ingin berhubung dengan wakil rakyat masing-masing tetapi berlainan dengan Datin Paduka Chew Mei Fun apabila nombor telefonnya kekal semenjak 1992. Ini terbukti Mei Fun bukan sekadar bercakap untuk kempennya tetapi telah membuktikan bahawa beliau seorang yang mudah dihubungi rakyat pada bila-bila masa.

Bukan setakat mudah dihubungi tetapi Mei Fun juga akan turut bersama-sama rakyat menyelesaikan masalah mereka. Beliau pernah berkata bahawa masalah rakyat akan diatasinya sendiri.

Betapa untungnya rakyat Kajang, seandai Mei Fun diberi peluang memenangi pilihanraya kecil nanti. Bukan sahaja boleh dihubungi tetapi pada bila-bila masa dan beliau akan turut bersama-sama.


Inilah untungnya apabila pengalaman Mei Fun yang pernah meneraju beberapa NGO serta komitmentnya dalam menangani masalah masyarakat.

Yang pasti, pengalaman dan dedikasi beliau akan dicurahkan kepada masyarakat Kajang.

Maka, kepada rakyat Kajang... rebutlah peluang ini dan jangan disia-siakan undi anda. Kepada kami yang bukan masyarakat Kajang.... KAMI JEALOUS!


No comments: