Saturday, March 22, 2014

#PRKN25KAJANG : BIRUKAN #KAJANG UNTUK @chewmeifun


Sejurus penamaan calon, Tan Sri Muhyiddin Yassin telah meniup semboyan kepada semua jentera kempen Barisan Nasional (BN), khususnya Pemuda supaya ‘memBIRUkan’ seluruh Kajang bagi menunjukkan parti itu sedia mengambil tanggungjawab membela rakyat di kawasan ini.

Pergerakan itu perlu sedar bahawa perjuangan atau jihad BN bukan sahaja untuk menang pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang tetapi lebih utama bagi membela nasib seluruh penduduk.

Pesanan Tan Sri kepada jentera BN supaya memenangkan calon (Datin Paduka Chew Mei Fun) walaupun dengan hanya satu undi adalah satu tanggungjawab.

BN sebagai parti yang perjuangkan nasib rakyat perlu bertemu pengundi di setiap ceruk kampung dan di mana sekalipun.

Hanya tinggal sehari kempen pilihanraya Kajang akan berakhir, kini nampaknya MEMBIRUKAN KAJANG bukan saja berada di tanah Kajang, tapi di alam maya pun telah turut serta.

Komitmen memBIRUkan Kajang juga disambut baik oleh kesemua parti komponen BN;

Boleh dianggap inilah kempen pilihanraya kecil BN yang terbaik, apabila kita pasti dapat melihat di serata Kajang diBIRUkan.

Syabas kepada parti-parti komponen BN... kita mampu buktikan kita sememangnya bersatu hati menentang fitnah pembangkang.

BN boleh!

Kepada pengundi Kajang... BERILAH MANDAT KEPADA BN UNTUK MEMBANGUNKAN KAJANG

No comments: