Monday, March 03, 2014

MESEJ MEI FUN KEPADA ANWAR IBRAHIM

Apabila Anwar cuba beri mesej kepada rakyat Kajang - This Is Our Country, Melayu Cina India Must Be Here, ramai mengetahui itu hanyalah kempen Anwar yang sangat terdesak memujuk pengundi Kajang.

Jika benar kata-kata Anwar, apa perlu Anwar bertanding untuk mengambil alih kerusi yang memang dimenangi calon bangsa Cina semenjak beberapa pilihanraya umum yang lalu. Apakah tiada DUN lain yang dimenangi kerusi bangsa Melayu yang perlu ditandingi Anwar? Mengapa perlu kerusi untuk kouta Cina dirampas Anwar?

Berlainan dengan pendirian BN yang menghormati kouta kerusi MCA dan bersedia berkongsi kuasa dengan parti-parti komponen yang mewakili bangsa-bangsa mereka. Inilah sebabnya Datin Paduka Chew Mei Fun dari MCA diberi penghormatan untuk bertanding di PRK Kajang pada 23 Mac nanti.

Walaupun MCA mewakili bangsa Cina, namun bukan kerana PRK Kajang maka bangsa Melayu Cina dan India dikunjungi. Adalah menjadi prinsip BN semenjak penubuhannya mengutamakan semua bangsa dan memastikan semua bangsa dapat bersatu hati sebagai rakyat Malaysia.

Oleh yang demikian, rakyat Kajang tidak kekok untuk menerima kunjungan DP Mei Fun ke kawasan mereka samada di kawasan penduduk India ataupun Melayu.

Setelah diumumkan sebagai calon BN, DP Mei Fun sentiasa disenangi semua bangsa dalam kunjungan menjengok pengundi Kajang...

Pada 2 Mac, DP Mei Fun mengadakan program berinteraksi dengan masyarakat India di Kajang:



Mei Fun tidak berasa janggal berselimpuh bersama-sama pengundi Melayu
menghadiri majlis penerangan ekonomi nasional anjuran UMNO di Saujana Impian, Kajang pada 01/03/2014 dan ini adalah rekod!



Mesranya makcik-makcik dan kakak-kakak bersama DP Mei Fun;






Abang dan pakcik pun tidak mahu ketinggalan...



Tidak kira muda atau pun tua, pasti disenangi...










Kepada Anwar dan peyokong-penyokongnya...

Kenyataan bumi Malaysia ini hak orang Cina, India dan Melayu bukan sesuatu yang baru. Malahan ia telah dilaksanakan semenjak merdeka dan hanya BN yang mampu mensejahterakan pelbagai kaum ini.

Kenyataan yang dibuat Anwar bukan untuk dijaja di pentas politik tetapi hakikatnya telah dibuktikan DP Mei Fun dan mesej kepada Anwar dan penyokong-penyokongnya... rajin-rajin menjengok ... DI SINI


No comments: