Wednesday, May 11, 2016

BUKAN SEKADAR DIJAMU, KLI HOTEL BANGGA BERI LAYANAN KEPADA GELANDANGAN

Program menjamu gelandangan yang dianjurkan Kuala Lumpur International (KLI) Hotel bersama Darling Idola Kecil 5, bukan sekadar menyediakan makanan dan minuman kepada mereka, malahan mereka akan diberi layanan bertaraf 5 bintang dan dijamu dengan hidangan yang lazat lagi berkhasiat.

Pengurus Pemakanan KLI Hotel, Syed Zulkhairanain memberi jaminan yang walaupun mereka daripada golongan gelandangan, mereka tetap diberikan layanan istimewa sebagai pelanggan hotel dan pihak hotel tidak membezakan mana-mana lapisan masyarakat.

Yang diutamakan pihak hotel adalah hidangan makanan yang halal, bersih dan berkualiti dan pasti lazat juga. Sememangnya, KLI Hotel terkenal dengan hidangan masakan kampung dan sekali gus dengan menjamu golongan gelandangan ini, ia salah satu cara pihak hotel mempromosi hidangan mereka memandangkan mereka juga mempunyai rakan dan kawan.


Malahan, pihak KLI Hotel berbangga dapat bersama-sama meriangkan hati warga gelandangan yang telah dijamu berhadapan CIMB Bank, Jalan Tunku Abdul Rahman bersama-sama Darling dan juga beberapa media yang telah turut serta.

Seharusnya, KLI Hotel dicontohi di dalam prihatin dan berkhidmat untuk masyarakat sekeliling tanpa mengira taraf hidup dan semoga program menjamu gelandangan ini disambut oleh badan-badan koporat lain dan mengambil kesempatan keberkatan menjelang Ramadhan nanti.

No comments: