Tuesday, August 20, 2013

TUGAS-TUGAS KHAS ANAK NAZRI

Perdana menteri berkata mereka boleh menggunakan khidmat anggota keluarga asalkan tidak menggunakan peruntukan kerajaan atau mencampuri urusan dalam kementerian.

"Ini prinsipnya, prinsipnya ahli keluarga tidak boleh ditempatkan di pejabat menteri," kata Perdana Menteri - MI
 
Nazri Aziz pula berkata anak lelakinya, Muhammad Nedim, bertugas dengan beliau untuk berkhidmat kepada golongan muda di kawasan Parlimen Padang Rengas di Perak.

Beliau juga berkata anaknya tidak dibayar gaji oleh kerajaan meskipun disenarai sebagai pegawai khas di bawah kementerian berkenaan - AstroAwani

Kementerian Pelancongan Malaysia kata di dalam Staff Directory?

MINISTER OFFICE - MOTAC

Zam kata....
Nazri  becakap dengan sombong dan bongkak yang memberikan gambaran  seolah olah tidak ada siapapun yang berhak untuk menggugurkannya dari jawatan menteri. Tidakkah  dengan caranya itu orangramai memikirkan "oh dia kebal, dia  orang Najib"

The general opinion of the people is against this type of nepotisme. This is a perfect example of nepotisme. Appointing your own family to positions of influence.

Sekarang, apa pula kata mantra;


 

 

1 comment:

Anonymous said...

mcam ni punya bakal pemimpin...tempah tiket giliran membawa umat islam/ kaum melayu mnjadi kaum2 yg akan pupus...peringatan tlah dberi,firman Allah dlm alquran