Monday, May 04, 2015

#PRKRompin : HISHAM BERPUAS HATI


Walaupun Parlimen Rompin merupakan kubu kuat Barisan Nasional namun di dalam mengekalkan kerusi parlimen ini dalam pilihanraya kecil akan datang, dengan majoriti yang lebih tinggi adalah menjadi satu harapan kepada semua penyokong BN terutama sekali Ketua Penyelarasnya, Datuk Sri Hishamuddin Hussin.

Tugas dan tanggungjawab Datuk Hisham bukan sesuatu yang mudah. Tetapi dengan adanya perancangan yang tersusun dan bersasar serta kekuatan semangat jentera BN di semua peringkat, Datuk Hisham merasa puas hati. Beliau juga yakin jentera BN mampu menjalankan tugas mereka dengan baik memandangkan gerak kerja parti di Rompin adalah yang terbaik di negara ini.

Memasuki fasa terakhir berkempen untuk pilihanraya kecil P091 Rompin, tumpuan khusus jentera di 38 PDM adalah untuk memastikan semua pengundi keluar pada 5 Mei dengan memperoleh majoriti lebih tinggi.

Di antara perancangan yang telah disusun adalah menyediakan kemudahan pengangkutan dan Pemuda BN telah diberi tanggungjawab. Selain dari meraih undi dari rumah ke rumah, Wanita UMNO juga ditugaskan untuk memastikan pengundi luar yang seramai 6,000 dapat pulang ke Rompin untuk membuang undi mereka.

Sebagai penyelaras pilihanraya kecil Rompin, Datuk Hisham sendiri akan turun ke semua PDM dan sentiasa menyampaikan mesej agar jangan mengambil mudah dan memastikan peningkatan majoriti nanti.

BN Rompin dibantu dari jentera bahagian, jentera negeri seperti Melaka, Kelantan dan juga jentera angkat dari Johor.

Semua pengundi di Rompin perlu mengambil kesempatan melaksanakan tanggungjawab dan hak mereka untuk keluar mengundi apabila kerajaan Pahang telah mengumumkan cuti pada 5 Mei nanti.

Kemenangan BN dengan majoriti lebih tinggi adalah harapan Datuk Hisham agar kubu kuat BN ini mampu mengekal dan meneruskan agenda pembangunan rakyat serta legasi Tan Sri Jamaludin Jarjis.

Sungguhpun Datuk Hisham berpuas hati dengan persiapan hari mengundi dari jentera BN, namun beliau berharap agar mereka akan terus bersemangat dan fokus membawa pengundi keluar seramai mungkin agar target yang disasarkan untuk meningkatkan majoriti undi tercapai.

SELAMAT MENGUNDI WARGA ROMPIN

No comments: