Wednesday, October 29, 2008

RAHSIA KHAIRY DIBONGKAR LAGI...

Apa rahsia atau rahsia2 Khairy tu?



  • Gambar ini didapati didalam Blog prokhairy (click) Siapa orang putih bersama rakan Negro yang memakai pakaian sama T shirt berwarna hitam? Kenapa rakyat asing yang sering cenderung membantu pembangkang mahu dilihat bersama Khairy? Rahsia Khairy dibongkar lagi dan kita menunggu Khairy untuk perjelaskannya dan sekurang-kurangnya menafikan gambar ini!
  • Khairy ingin berdebat? Berdebat sesama keluarga untuk membuka pekong sesama sendiri? Adakah Khairy sedar kesan ini? Matang betul budak ni... Kalau ingin sangat berdebat, kenapa dulu banyak kali lari? Ini kena tanye kawan-kawan Khairy juga tapi bukan yang 'SETIA KAtWANg' nya.
  • Ini sajalah yang dapat dikatakan... KALAU SAYANGKAN UMNO, PASTIKAN KHAIRY MENANG! Kawan-kawan Khairy juga dapat perjelaskan tapi yang bukan 'SETIA KAtWANg' nya. Ada yang sanggup bertanya, setiap kali pilihanraya kecil atau PRU, UMNO terpaksa sorokkan ketua pemudanya dari orang ramai... seperti terjadi di Permatang Pauh?
  • Ramai sungguh kawan-kawan Khairy terutama di alam siber dan 'SETIA KAtWANg' nya telah mula menjalankan cerita-cerita panas pihak lawan. Terkini mengenai Dr Khir Toyo.
  • Kesemua pendedahan ini disambut baik oleh rakyat untuk mempercepatkan HIDUP MATI UMNO AKAN DATANG dan ini semua dimulakan oleh Khairy. Adakah abang-abang dan bapa mertua Khairy akan mendiamkan diri? Dipersilakan....


Jom kenali Khairy dengan lebih luas melalui blog tersebut;
  • Apabila Khairy Jamaluddin (KJ) menang tanpa bertanding di Bahagian Kuala Kangsar - Monolog Azli Shukri
  • More to come... Stay tune!



5 comments:

Anonymous said...

mukhriz mahathir juga menabur wang dengan cukup banyak. semua ketua bahagian dan ketua pemuda bahagian tahu. it is an open secret :)

mantra-indeeptots said...

So it is true... UMNO memang parti menabur wang?

Dear UMNO, it seems that you are allowing the rakyat to burry you sooner than later

mamasita said...

We are really condemning KJ to the extreme.True he has done so many mistakes and abuse his position.But many of our poltical leaders have done so.Its great we can hightlight and complain about his wrongs.But he has a lot of political talent that can be polished.Please suggest how he should better himself instead of attacking him as though hes such a pariah.Do not treat him like hes got no brains.Maybe he can rise up and redeem himself after rectifying his mistakes.TQ.

mantra-indeeptots said...

mamasita

One must realise and accept when you are already a liability to others...

There are about 27 millions in Malaysia, why most of these millions are against this intelligent and talented young boy... Perhaps the record has shown!

mantra-indeeptots said...

mamasita

The most that has shown against KJ... did not only come from the opposition but bear in mind... even from his own team.

So, whats wrong with him?