Tuesday, October 15, 2013

MASUKLAH GELANGGANG KALAU BERANI...

Dalam senario politik hari ini di mana BN telah kali kedua gagal mendapatkan 2/3 majoriti dalam Dewan Rakyat menunjukkan kelantangan suara pembangkang hari ini tidak boleh diperlekehkan. Jika kita melihat perdebatan di Dewan Rakyat, ahli-ahli Parlimen Pakatan Pembangkang sentiasa mengasak dan kelihatan menguasai setiap perdebatan.

Namun, kehebatan Ahli-Ahli Parlimen UMNO berhujah juga tidak boleh dinafikan. Di antara Ahi-Ahli Parlimen UMNO yang hebat berhujah yang pasti digeruni Pakatan Pembangkang seperti YB Khairy, YB Rahman Dahlan, YB Noh Omar, YB Bung Mokhtar, YB Azeez Rahim dan tidak juga ketinggalan YB Dato Sri Azalina Othman.

Kehebatan Dato Aza bukan sekadar berhujah tetapi beliau juga bijak menjawab setiap celahan dari pihak Pakatan Pembangkang. Ikuti sesi perbahasan Dato Aza ketika membahaskan titah Diraja; 




...MP PAS Sepang sedang menduga;




 

... dan yang paling kita tidak akan lupakan bagaimana anak papa hebat dilibas Dato Aza;



... saman kerana prinsip bukan kerana wang, jangan sebarang tuduh;


 
Inilah falsafah BIJAK, BERANI DAN BENAR calon Ahli Majlis Tertinggi no. 36, Dato Azalina Othman yang perlu dipilih agar keBIJAKsanaannya, keBERANIannya dan keBENARannya akan dapat memberikan keyakinan kepada rakyat bahawa UMNO tidak pernah ketandusan pemimpin yang sangat hebat terutama di kalangan wanita muda.


Kepada Pakatan Pembangkang, AWAS.... UMNO tidak gentar berdepan dengan kamu kerana kami ada Dato Azalina Othman!!!


No comments: