Friday, March 13, 2009

LELAKI...ISTERI...KERETA & PENYAPU....

Apakah benar seperti dilapurkan? Si dia sudah pandai mengamuk?

Versi serius :
Janggut Saari ditarik Khir Toyo gara-gara pendedahan KDEB ... Harakah

'You' jangan serang isteri saya, you hendak serang saya tak apa,
jangan serang isteri saya. Isteri saya tidak boleh memandu."


Versi santai :
Berita Baru Bocor!!!! Isteri Pakai Kereta Duit Rakyat ... TukarTiub

Tan Sri Khalid MB Selangor telah memberitahu pemberita bahawa lelaki pendek gempak itu tidak seharusnya berkelakuan sedemikian. Apa yang seharus di lakukan ialah memulangkan kembali beberapa batang penyapu yang telah diambil oleh lelaki ini pada tahun lalu.

Versi indeeptots :

He actually came to see me. He wanted to explain his side of the story...
I told him - no,
you answer to God.



Sayangkan isteri, diberi-berikan... walaupun terpaksa bergaduh, menipu, meminjam. Buat apa sajalah oleh si lelaki walaupun.... si lelaki saja yang boleh menjawab! Benarkah sayang sebegitu dari lelaki untuk isteri atau sekadar ingin tunjuk 'macho' kepada orang luar?

P/s :
Di Malaysia... apabila kita sebut penyapu ... kita akan terbayang seseorang, kenapa? Para bloggers tak perlu sebut seseorang itu... letak saja penyapu... Hanya seorang itu saja yang akan menjelma. Emak pernah pesan - jangan main penyapu, kenapa? Sahabat cina saya sekiranya terlanggar penyapu terus-terusan marah... kenapa? So, teringat penyapu... teringat si dia.

4 comments:

kayakingworldbiz.com said...

pulangkan balik penyapu kepada tuannya (minta pegawai daerah kajang yg terima itu penyapu segera pulangkan). kita tengok apa reaksi anak toyol nih. dasar sontoloyol

mantra-indeeptots said...

satu balasan untuknya?

MILLENNIUM2U said...

Agak-agaknya orang yang terima penyapu, anak cucu penerima penyapu, kawan-kawan yang terima penyapu....INILAH YANG MENYOKONG PAKATAN RAKYAT...jadikan pengajaran oleh TAN SRI KHALID..jangan bagi penyapu pada orang sebagai hadiah di atas pentas...tapi berilah RANGE ROVER

mantra-indeeptots said...

oh yes! atau minta pulang balik range rover tu...