Tuesday, May 25, 2010

NAJIB + KJ = SELAMAT TINGGAL UMNO!!!

Pesanan daripada kami, Pro UMNO bloggers


[Banner ini akan kekal, sehingga KJ buat kenyataan akhbar....
DIA BERSIH DARI SEGALA JENIS RASUAH]


Bloggers pro-Umno ingin mengambil kesempatan ini untuk menyuarakan pandangan bahawa sebarang perlantikan pemimpin yang dilanda kontroversi ke Kabinet ataupun mana mana jawatan berprofil tinggi hendaklah dielakkan pada masa kini.

Dengan sebarang perlantikan yang berbaur kontroversi, maka akan tempanglah semua usaha kita untuk meningkatkan prestasi dan imej Umno, Barisan Nasional mahupun Kerajaan Pusat.

Bloggers pro-Umno juga akan merasa lebih tertekan dalam usaha mereka menyokong usaha Umno kerana mereka tidak mungkin mampu mempertahankan keputusan melantik seorang pemimpin yang terpalit kontroversi ke Kabinet.

Di ketika getir ini, kita memerlukan seorang pemimpin muda yang mampu menyatukan sayap Pemuda Umno yang kian robek kerana Pemuda adalah penyumbang penting dalam perjuangan parti keramat kita.

Sejarah telah menunjukkan bahawa Pemuda mampu bertindak sebagai suara kritis yang lantang lagi bernas tanpa memberi ketuanya sebarang jawatan Kabinet, malah keputusan memberikan Anwar Ibrahim jawatan cabinet sempena kedudukan beliau sebagai Ketua Pemuda mungkin sekali telah menjadi punca Pemuda kian kusam, gusar dan capet.

Umno amat memerlukan tenaga Pemuda ketika generasi baru semakin meminggirkannya, dengan itu kami ingin menyeru dengan lantang agar Perdana Menteri tidak melantik Ketua Pergerakan Pemuda Umno ke Kabinet.

Seruan ini disokong oleh para blogger pro-Umno.



Sesuatu yang mungkin DS Najib telah lupa;





>> Tuah dan Sial Khairy ... Menarik Betul!!!
>> Khairu Jamaluddin Face-Off


Dan DS Najib perlu diingatkan, letak KJ dalam kabinet atau... tiada belas kasihan drp kami pro-UMNO bloggers.... JUST DO NOT CHALLENGE US!!!

Yang pasti... ParpuKari, A Voice, OutSyed dan ramai lagi akan
menyokong DS Najib "MINUS" KJ!!!




3 comments:

Anonymous said...

1MALAYSIA IS FOR SALE ON A 60 - 40 BASIS.

ANY BUYER LET NAJIB OR KJ KNOWS.

Antihipokrit said...

Hi Kak Jee,

I know you're really piss off with me. But, as I said earlier, I've got sixth sense about Najib from the beginning. Skg satu persatu Allah tunjukkan WHO IS THE REAL NAJIB. All the best.

Antihipokrit

Wake UP! said...

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO kepada KJ.

Tools of the Illuminati in Malaysia.